MUSIC

Back to the Future – Βack to Muse

Η επιστροφή των Muse είναι πλέον γεγονός, μετά από το τελευταίο τους εντυπωσιακό album Drones, επανέρχονται δισκογραφικά με το Simulation Theory. Το album διακατέχεται από μια ρετρό και φουτουριστική αισθητική ,με ιδιαίτερη έμφαση στην ποπ κουλτούρα της δεκαετίας του ’80, που γίνεται αντιληπτή ήδη από το cover το οποίο και επιμελήθηκε ο Kyle Lambert (γνωστός ήδη από την καλλιτεχνική του επιμέλεια στη σειρά επιστημονικής φαντασίας StrangerThings).

Υμνώντας τη synth pop, ηλεκτρονική ροκ αλλά και την ανάδειξη του πιάνου, οι Muse επιστρέφουν με μια πιο σκοτεινή υπόσταση, μεταμορφώνοντας τους εαυτούς τους σε λυκανθρώπους, τονίζοντας ότι “δαγκώθηκες από κάποιον δυνατότερο σου”, δίνοντας φόρο τιμής στο thriller του Jackson και στην ταινία Teen Wolf, ενώ άλλοτε τραγουδούν ξεσηκώνοντας το νεανικό κοινό στο video clip του pressure θυμίζοντας έντονα μια τάση επιστροφής στο μέλλον.

Κάπως έτσι λοιπόν κυλάει το album, με μια διάθεση να ασχοληθούν με την κοινωνική προέκταση της εξομοίωσης και να βρουν μια μεγαλύτερη αισιοδοξία σε σχέση με τη νοηματική προέκταση του Drones, καθώς ο Matt Bellamy επιδίωξε αυτή τη φορά να καταπιαστεί με την θετική πλευρά της τεχνολογίας, αλλά και της τεχνοκρατίας που χαρακτηρίζει τη ζωή μας. Σχετικά με το τελευταίο εννοείται ότι επηρεάστηκε και από τα σενάρια της διάσημης βρετανικής σειράς Black Mirror.

Σίγουρα κάνουμε λόγο για ένα άλμπουμ αρκετά διαφοροποιημένο, θα σας κάνει με μαθηματική ακρίβεια να αναπολήσετε στιγμές δημιουργικής τρέλας με τα πρώιμα albums, παρ’όλα αυτά όμως μιλάμε για έναν αξιοπρεπή δίσκο που θυμίζει αρκετά Muse από άποψη στιχουργικής και νοήματος, αλλά ορισμένες φορές δείχνει να περνάει στην σκοτεινή πλευρά και να χάνει το ηχητικό στυλ και ύφος που στιγμάτισε τη μπάντα (break it to me, dig down, the void). Όμως έχει και τις ένδοξες στιγμές(propaganda, algorithm,the dark side)που μας επιβεβαιώνουν αυτό που ήδη γνωρίζουμε: πάντα θα αναζητούμε και θα ακολουθούμε με ευλάβεια την ηχητική  εξέλιξη των Muse, γιατί πολλές φορές από τη σκοτεινή πλευρά μπορείς να δεις ευκολότερα την αισιόδοξη.

Βest of the album:

Algorithm

The Dark Side

Propaganda

Something Human

Get up and fight

Blockades


Μαίρη Ουρεϊλίδου

90s-kid-Vol. III, απόφοιτη προσχολικής αγωγής, χρόνιο cinefreak, μεγάλη υποστηρίκτρια του Ralph Fiennes, του Alejandro Amenabar και του Alfred Hitchcock. O κινηματογράφος ήταν ανέκαθεν η δεύτερη φύση της, ενώ δηλώνει τεράστια φαν του Ισπανόφωνου σινεμά, των ταινιών τρόμου και δη των παλιών καλών εποχών του είδους. Ξημεροβραδιάζεται ακούγοντας rock της Ιndie Αlternative μουσικής σκηνής, κυρίως υπό τους ήχους των Muse. Εάν δεν βρίσκεται στα τοπικά σινεμά, της αρέσει να ανακαλύπτει εμπνευσμένα, retro cafe-bars στην πόλη αδειάζοντας τις προμήθειες καφέ τους, να βλέπει θέατρο και να συλλέγει κινηματογραφικό merch.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *