CINEMA,  CULTVILLE SPECIALS,  Uncategorized

The Power of Cinematography: Έρωτας με χρώμα από την Carol του Todd Haynes

Αγγίγματα γεμάτα ένταση, υπαινικτικά παθιασμένα βλέμματα προσμονής και μια παραμυθένια ατμόσφαιρα ονείρου, συνοψίζουν σε μόλις τρεις φράσεις τον κλιμακούμενο συναισθηματικό κόσμο του Carol του Todd Haynes. Ο ευαίσθητος σκηνοθέτης με τη «γυναικεία» ματιά, κατάφερε μέσα από την απλότητα κι αγνότητα του love story των δύο ηρωίδων του να μεταδώσει ένα ηλεκτρισμένο, αισθησιακό περιβάλλον, με τα χρώματα να πλανώνται διαρκώς στην ατμόσφαιρα και τον θεατή να ερωτεύεται κι αυτός μαζί με τις δύο χαρακτήρες του. Τι ερωτεύεται ακριβώς; Την Carol, την Terese, την σχέση τους, τις εικόνες, τα χρώματα… τα πάντα!

Η πολυπλοκότητα του συναισθηματικού και κοινωνικού κόσμου του Carol, αναδεικνύεται άψογα από την μεγάλη ποικιλία στην σινεματογραφική παλέτα, ένα εργαλείο «κλειδί» που πλαισίωνε εντυπωσιακά κάθε σεκάνς της ταινίας, αφήνοντας άλλοτε νότες ρομαντισμού κι άλλοτε δυναμισμό κι επανάσταση. Από τις ψυχρές χειμωνιάτικες αποχρώσεις των τοπίων μέχρι τους άκρως θερμούς και κορεσμένους εσωτερικούς χώρους και τα «αναψοκοκκινισμένα» πρόσωπα των δύο ηρωίδων, οι χρωματικές επιλογές του Carol κατασκευάζουν έναν δικό τους κόσμο, που αναμένει το μάτι του κοινού να τον εξερευνήσει, έχοντας αφεθεί στην συναισθηματική θέρμη του.

Ας ανακαλύψουμε τον μαγικό κόσμο των χρωμάτων του Carol, πρώτα μέσα από τη photo gallery της ταινίας (δείτε παραπάνω) και ύστερα από τα σπουδαιότερα πλάνα της…

Ευχαριστίες σε: Παρασκευή Γιουβανάκη

Νικόλ Φιλιπποπούλου

90s-kid-Vol. I, φοιτήτρια κτηνιατρικής, περήφανη μητέρα τεσσάρων σκύλων και φανατική της Cate Blanchett. Δηλώνει μια εκ των μεγαλύτερων φαν του David Lynch και του Darren Aronofsky, ενώ συχνά πυκνά της αρέσει να χάνεται στον κόσμο των σουρεαλιστικών ταινιών. Το σινεμά μπήκε από πολύ νωρίς στην ζωή της με την βοήθεια του Tim Burton και, παρά του νεαρού της ηλικίας της, έχει παρακολουθήσει εκατοντάδες ταινίες, με προσωπική συλλογή που ξεπερνάει τις 500++. Εάν ήταν κινηματογραφική ηρωίδα σίγουρα θα ήταν ένας συνδυασμός της Nina Seyrous του Μαύρου Κύκνου και του Κοριτσιού με το Τατουάζ. Στον ελεύθερο της χρόνο εκτός από ταινίες, ακούει μανιωδώς soundtracks και πορώνεται με τη μουσική, συγγράφει κριτικές, ασχολείται με τη φωτογραφία και συλλέγει φωτογραφικό υλικό του Michael Fassbender.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *